2008. február 6., szerda

Esős hétvége

Hétvégén Bintanon voltunk megint, ez az a sziget, ahová egy órás kompúttal el lehet jutni Szingapúrból. Szeptemberben a Banyan Tree nevű hotelben voltunk, most mellette, az Angsana Resort-ban. A két hotelnek ugyanaz a tulajdonosa, és sok hasonlóság van közöttük, de míg a Banyan Tree igazi luxus, az Angsana "csak" egy nagyon jó hotel. Ja, és ezt se mi fizettük, most a BCG hívta meg az Insead-on tanuló BCG-seket.

Szombat kora reggel mentünk, és vasárnap délután jöttünk vissza Szingapúrba. Szombaton szabad program volt, aki akart golfozott, a többiek masszázsra mentek. Vasárnap délelőtt meg dolgoztunk egy kicsit, arról beszéltünk, mit csinál a BCG az Inseadon, és miben segíthetünk mi a legjobb diákok "levadászásában".

Jól éreztük magunkat, de azért elég szerencsétlenül jött ki, hogy kifogtuk a legesősebb hétvégét amióta itt vagyunk. Lényegében egyfolytában esett az eső, amikor meg éppen nem, akkor nagyon felhős volt az ég. A tengerpartra így csak kinéztünk, leginkább bent voltunk az épületben. Fényképeket se csináltunk.

A legjobb a masszázs volt, két órás indiai (ajurvédikus)masszázst választotunk, amiben egy óra olajos testmasszázs, fél óra fejmasszázs, és fél óra olajcsurgatás volt. Ez utóbbi abból áll, hogy az ember háton fekszik, és a homlokára meleg olajat folyatnak vékony sugárban. Állítólag kinyitja a "harmadik szemet", amit nem tudom, hogy micsoda, de kellemes volt. A legközvetlenebb hatása az volt, hogy amikor az Eszternek csinálták, nekem a csurgástól rögtön nagyon pisilnem kellett. Lehet, hogy mást nyitott ki...

Na, amikor már tetőtől-talpig olajosak voltunk, akkor lefürödtünk, kicsit pihentünk, és elmentünk vacsorázni egy thai étterembe. Végigettük a hét fogást, aztán még gyerek volt az idő, úgyhogy úgy tizen-12-en még elmentünk egy zenés-táncos szórakozóhelyre. A zene nagyon vicces volt, kemény rock bandák estéje volt, félóránként más (kissé amatőr) helyi zenekar nyomta a rockot, ami a tengerparti holdfényes beach-en, rövidnadrágos turisták között eléggé furcsa volt. Én nyertem tombolán egy üveg Sztolicsnyaja vodkát, úgyhogy azért a hangulattal nem volt baj.

A masszázs volt a legjobb, a legrosszabb meg az esőn kívül az odaút volt. A hajón elég sokan rosszul lettek, annyira dobált. Én éppen a határán voltam, hogy kidobjam a taccsot, de még időben megérkeztünk. Visszafele majdnem mindenki bevett valami gyógyszert, amitől aztán jól lelassultunk, de legalább a gyomrunk rendben volt. Valószínüleg a gyógyszer miatt volt, hogy este már 9-kor lefeküdtünk, és aludtunk másnap reggelig. Pedig igazán kipihenhettük magunkat a hétvégén, mást nem nagyon lehetett csinálni.